Joh. Enschedeweg 52
1422DR UITHOORN
Tel. +31(0) 297 520 601
Fax. +31(0) 297 591 736
E-mail
info@omnicom.nl

Remote Support

Via deze pagina is het mogelijk een ‘hulp op afstand sessie’ oftewel 'remote support sessie' op te zetten met een support medewerker van OMNICOM Business Solutions B.V.. Via deze sessie is de supporter in staat om mee te kijken op uw scherm of om tijdelijk de controle over te nemen van pc.
Nadat u uw akkoord heeft gegeven op de gebruikerscondities kunt u beginnen met het downloaden van het programma om gebruik te maken van OMNICOM Business Solutions B.V. remote support. De support medewerker van OMNICOM Business Solutions B.V. zal u vervolgens een digitale inlogsleutel verstrekken waarmee u de remote support sessie kunt opstarten.
Als u op enig moment de remote support sessie, om welke reden dan ook, wilt afbreken kunt u op de ‘cancel’ of 'afbreken' knop drukken in het connectie scherm. De remote support sessie zal dan direct beëindigd zijn en u heeft dan gelijk weer de volledige controle over uw pc, zonder dat wij mee kunnen kijken.

2000, ME, XP en 2003  Klik hier om de support tool op te starten voor Windows computers.
2000, ME, XP en 2003  Klik hier om de support tool op te starten voor Apple computers.  
 
Klik hier voor het aanmaken van een supportrequest.

Gebruikerscondities OMNICOM Business Solutions B.V. Remote Support

Door het klikken op het 'help'-plaatje bovenin het scherm accepteert u een sessie waarbij, vanaf afstand, een medewerker van OMNICOM Business Solutions B.V. gedeeltelijke of volledige controle over uw pc zal hebben. Daarna dient nog wel twee maal op uitvoeren geklikt te worden.
Hoewel de programmatuur waarmee OMNICOM Business Solutions B.V. remote support sessies opstart met zorgvuldigheid is samengesteld, kan het voorkomen dat deze programmatuur -om welke reden dan ook- niet functioneert zoals beoogd. Hierbij kan niet worden uitgesloten dat schade ontstaat aan bijvoorbeeld programmatuur of data op uw pc. OMNICOM Business Solutions B.V. is niet aansprakelijk voor eventuele schade in welke vorm dan ook die voortvloeit of verband houdt met het gebruik van de OMNICOM Business Solutions B.V. remote support dienst.