Remote Support
Via deze pagina is
het mogelijk een ‘hulp op afstand sessie’ oftewel 'remote support
sessie' op te zetten met een support medewerker van
OMNICOM Business Solutions B.V.. Via deze sessie is de supporter in staat om
mee te kijken op uw scherm of om tijdelijk de controle over te nemen
van pc.
Nadat u uw akkoord heeft gegeven op de gebruikerscondities kunt u
beginnen met het downloaden van het programma om gebruik te maken
van OMNICOM Business Solutions B.V.
remote support. De support medewerker van OMNICOM Business Solutions
B.V. zal u vervolgens een digitale inlogsleutel verstrekken
waarmee u de remote support sessie kunt opstarten.
Als u op enig moment de remote support sessie, om welke reden dan ook, wilt
afbreken kunt u op de ‘cancel’ of 'afbreken' knop drukken in het
connectie scherm. De remote support sessie zal dan direct beëindigd zijn en
u heeft dan gelijk weer de volledige controle over uw pc, zonder dat
wij mee kunnen kijken.
![]() |
Klik hier om de support tool op te starten voor Windows computers. | |
![]() |
Klik hier om de support tool op te starten voor Apple computers. |
Klik hier voor het aanmaken van een supportrequest.
Gebruikerscondities OMNICOM Business
Solutions B.V. Remote Support
Door het klikken op
het 'help'-plaatje bovenin het scherm accepteert u een sessie
waarbij, vanaf afstand, een medewerker van OMNICOM Business Solutions B.V.
gedeeltelijke of volledige controle over uw pc zal hebben. Daarna
dient nog wel twee maal op uitvoeren geklikt te worden.
Hoewel de programmatuur waarmee OMNICOM
Business Solutions B.V. remote support sessies opstart met
zorgvuldigheid is samengesteld, kan het voorkomen dat deze
programmatuur -om welke reden dan ook- niet functioneert zoals
beoogd. Hierbij kan niet worden uitgesloten dat schade ontstaat aan
bijvoorbeeld programmatuur of data op uw pc. OMNICOM Business Solutions B.V. is niet aansprakelijk voor
eventuele schade in welke vorm dan ook die voortvloeit of verband
houdt met het gebruik van de OMNICOM
Business Solutions B.V. remote support dienst.